Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 15 August 2011

You Are Not Me.

Bismillahirrahmanirrahim.


Pagi ni kat FB aku dapat mesej ni dari seseorang yang ade kaitan dengan Msyk a.k.a ex dan juga his future wife. pelik tak? penah jadi ex dan sekarang dah nak kawin.

'' Ive already know bot dat.. Paz iz paz dear.. Juz go thrgh wit new lif.everybody make miztake. Dont take seriously. I have been know him almoz 6year... No love, no pain.. Take care for ur a long journey..''


dan aku reply 


'' honesty is hurt but lies hurts more, sis. yes, past is past and there is nothing to be changed anymore. i've already know about you before this. i will pray for both of you. u deserved to have him because u know him very well than me. i hope he will be a better person in the future and will not repeat the same mistake anymore. i'm always remember what he said to me 'people comes and go, and the memories will be washed out by the time'...he let me go first, so i let him go too. assalamualaikum w.b.t'' 




* dear sis, u will never know what I feel right now because of what? because You are not Me and never being me. Yang memikul adalah saya, bukan akak. ye, akak lebih berhak memiliki dia sebab akak kenal die lagi lame dan kalian menyayangi antara satu sama lain. Biarlah apa yang terpendam dalam hati saya Allah saja yang tahu. Terima kasih sangat-sangat. Maafkan saya akak, saya masih belum dapat terima dan maafkan apa yang dia dah buat pada saya. Maaf. Semuanya memerlukan masa. Hati saya dah cukup sakit dengan apa yang dah jadi sebelum ni. Akak takkan dapat rase ape yang saya rase, kak.

Mungkin dah jodoh diorang, aku pasrah dan aku redha Ya Allah. Tiada apa yang dapat aku lakukan lagi selain mendoakan kebahagiaan mereka berdua. Ya Allah, sakitnyaaaaaaaaaa :'(





No comments:

Post a Comment