Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 15 August 2011

Tiada Apa Yang Perlu Dikesali.

Bismillahirrahmanirrahim.

Tiada apa yang perlu dikesali lagi. Cume kecewa, terkilan kerana apa yang telah terjadi. Kau datang tanpa diundang, kau pergi tanpa dipinta. Apa yang aku rase sekarang kau takkan pernah rasekannya, Msyk. Hanya aku dan hanya Allah saja yang tahu apa yang aku rase saat ni. Aku cume berdoa satu hari nanti Allah akan berikan kau petunjuk sepertimana Allah berikanku petunjuk tentang 'keikhlasan' kau sebenarnya selama ni. Alhamdullilah, doa aku siang dan malam tidak sia-sia malah Dia menguatkan aku dan menjadikan aku si gadis tabah menjadi lebih tabah. Alhamdulillah Syukran Ya Ilahi.
Bait-bait lagu ini mewakili hati aku yang telahpun retak kini hancur berkecai. 

biar sakit melanda hati, aku tetap mendoakan kebahagiaan kau. itulah bukti sayang aku pada kau, Msyk.


No comments:

Post a Comment