Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 10 August 2011

Aku di Sunting lagi.

Bismillahirrahmanirrahim.

Jam kat lappy dah tepat2 pukul 12 pagi. Bermakna, hari ni bertarikh 10 Ogos bersamaan 10 Ramadhan. Alhamdulillah aku masih diberi peluang dan kesempatan untuk bernafas dan berpijak di atas muka bumi yang diciptakan Ilahi ini. Masih berpeluang menunaikan ibadah kepadaNya terutama berpuasa di bulan yang penuh barakah ini.

Tajuk entry aku pagi ni 'Aku di Sunting Lagi'. Yaa, betul walaupun bunyinya agak suspen kan. Macam orang nak bertunang atau kawin. Baru beberapa minit lepas, aku disunting lagi. Handphone aku berbunyi nada mesej 'InsyaAllah' dari Maher Zain. Aku terus ambik fhone aku dan bace skrin depan fhone tu. Bile aku baca name sender tu, aku terus bukak. Aku sebenarnya dapat agak orang yang same akan mesej aku. Petang tadi pun die dah mesej aku tapi aku je yang tak reply. Jahat ke aku? Aku bukan lari dari sesape cume aku belum bersedia. 
Bile aku bace mesej tu, ia tertulis 'Lat, oghe suka lat'...Lat tu name panggilan aku time lower six dulu. Tak semua yang tahu name panggilan aku tu. Tu pun salah sorang dari classmate aku dulu yang bagi dan diorang still panggil aku dengan name tu sampai sekarangg. Thankss to Fakhrul Razi (Ayoe) for the name hehe. Aku tak tahu nak reply mesej sender tu. So, dari aku menyakiti hati sender tu, aku diam. Aku tak reply. Please, give me more time to heal myself and to heal everything.


Maaf awak, saya tak boleh tipu perasaan saya. Hati saya masih ade pada dia. Saya masih belum bersedia nak gantikan posisi dia dalam hati saya. Bukan je sekarang, tapi esok, lusa dan juga pada masa akan datang. Maaf awak, hati saya belum lagi terbuka untuk menerima yang lain. Saya sayangkan dia. Dan masih. Maafkan saya awak. Terima kasih di atas perasaan awak untuk saya. Tapi saya....:'(




*Kalaula saya boleh reply mesej awak macam ni.

No comments:

Post a Comment