Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 4 August 2011

Hanya Tuhan Yang Tahu.

Semalam aku duduk sendirian
Mencari mana hilangnya cahaya bulan
Mana perginya bintang yang berkerlipan
Aku bagaikan sesat di dalam awan
Masih mencari tujuan

Semalam aku duduk bersandar angin
Aku mencari kau dalam kenangan
Potretmu menjadi tatapan
Airmata ku berlimpangan
Hati berbisik dan kesunyian
Aku keliru namun masih bertahan

Semalam aku duduk ketika malam masih berjaga
Aku tenang merenung langit yang bercahaya
Diam seribu bahasa
‘Hanya Tuhan yang tahu’ hati berkata
Rindu di hati terus menyala
Aku lemah aku tak berdaya

Semalam aku duduk menatap wajah cinta
Wajah cinta yang masih segar di jiwa
Aku mendongak dagu dan bertanya
Apakah ini akhirnya
Masih wujudkah peluang kedua
Untuk aku dan dia…...?

*buah tangan Si Gadis Tabah.

No comments:

Post a Comment