Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 23 December 2011

Study Week + Tension Week

Bismillahirrahmanirrahim.

Fuhhh. Akhirnya habis jugak kelas untuk semester ni. Tup2, minggu depan dah masuk study week. Tapi esaimen belambak-lambak dengan kuiz ape semua. Alhamdulillah semua test dah lepas, cume sekarang ni banyak esaimen yang kene settlekan dan kene submit dalam study week. Memang dah jadi kebiasaan bagi student bile study week akan balik kampung dan  konon2nya macam semester break laa. Sedangkan study week la minggu yang kene siapkan esaimen, consult lecturer dan study untuk final. Tapi dah mmg adat, bile cuti je balik kampung. Huhuhu. Minggu ni minggu yang paling memenatkan. Tension aku dibuatnya. Kerja banyak sangat sampai terpaksa berjaga sampai ke pagi, dalam minggu ni aku tido dalam pukul 2,3 ke atas. Semalam pulak pukul 4 pagi baru boleh tido. Yela, nak kene siapkan report dan slide presentation pe bagai semua. Aiyaaa, memang tension sesangat minggu ni ! Sampai rase nak menjerit, nak menangis je !!!!! Mungkin salah sendiri jugak sebab suka buat keje last minute. Esaimen yang suppose hantar awal2, baru nak start buat. Erkkkk. Ggggrrrrr. Padan muka diri sendiri, Kang dah kene batang hidung sendiri. Pape pun, esok aku nak balik kampung, nak releasekan semua tension2 dan penat aku ni. Nak balik tido dan rehat puas2 je. Lagipun, minggu ni memang penuh dengan test yang 'membunuh'.. Alhamdulillah, keputusan yang aku dapat memberangsangkan. Tetap bersyukur walaupun tak dapat yang paling tinggi. Tapi ape yang buat aku tak percaya, aku dapat markah tertinggi untuk presentation CTU. Memang ade bakat nak jadi Ustazah Pilihan ke aku ni? Hehehe. Apepun, aku bersyukur dan berpuas hati. Terima Kasih wahai pensyarah2ku. Anyway, sekarang aku nak stop dulu pk sal study ni. Kalau boleh nak hilangkan semua tension2 ni dulu. Barula pk sal study utk final. Huhuhu. Anyway, goodluck untuk final exam to all the HM2214A's students ! Semoga kite semua akan dapat result yang cemerlang. Ameen Ya Rabbal Alamin~ :D

* Tiket balik kampung pagi esok. Yeyyyyy! Home Sweet Home ! *


No comments:

Post a Comment