Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 18 December 2011

Biar Gila Wayang Dari Gila Bayang.

Bismillahirrahmanirrahim.

Lewat2 macam ni tetibe rase nak menulis something plak. Tambah2 lepas aku tertengok gambar2 dulu. I mean gambar2 aku dengan Msyk kat Aquaria KLCC, 1st date pulak tu. Bukan mengingat kisah lama yang buat aku sakit hati sekadar mengimbas balik ape yang pernah buat kite happy. I think it is not wrong. Yang penting, kite jangan terikut2 dengan perasaan cth tetibe je menangis segala bagai. Useless je kalau aku nak bazirkan airmata aku lagi. Cukup2lah selama ni aku dah pendam sorang2 je kan? :D
Okayy entry kali ni, biar gila wayang dari gila bayang. Betul la kan? Aku memang suka sangat tengok wayang. First time aku tengok wayang dan masuk wayang mase study dip kat UiTM PP dulu. Kelantan kan takde cinema so it was my first time watching cinema. Uwaaa, sadis tak? :p Tapi nak dijadikan cerita, kat Shah Alam memang kerap jgk keluar tengok wayang. Dengan kawan2 rapat aku, plus dengan Msyk. Okayy, aku terjumpe gamba ni, gamba tiket wayang sepanjang aku kenal die. Memandangkan hubungan kami hanya bertahan dalam mase yang amat singkat, jadi ini je cara kami habiskan masa bile keluar berdua, kadang2 bertiga dengan adik laki die takpun dengan kawan2 aku. Lagipun masa banyak dihabiskan dengan lepak kat rumah die, lepak dengan ibu Mahanom, pastu dapat makan lauk best2 hehehe. Okayy, here are the pictures ! 

Fast Furious with him and his younger brother, Aiq

First date and first time watching cinema together, Hikayat Merong Mahawangsa at KLCC


How we spent the precious time together

* That's all about US. No US anymore okayy SGT ! He's goes with his new life and same with me! :) May Allah s.w.t bless me always and u too, Msyk. Ameen *

No comments:

Post a Comment