Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 20 January 2012

Saya Mintak Maaf.

Bismillahirrahmanirrahim.

Kadang-kadang ape yang kite buat tak semua orang suke. Samala bile kite cakap something yang kite anggap sebagai satu gurauan tapi bukan gurauan bagi die. Last2 orang tu yang sakit hati. At the end, kite dah pun lukakan hati die. Menyesal pun takde guna. Ape yang kite boleh buat, mintak maaf dan kesal dengan ape yang dah jadi. 

Oke. Padan muka saya. Sekarang saya rase bende yang sama. Sakit sangat. Saya dah lukakan hati die. Saya nak sangat die tahu yang saya tak berniat nak lukakan hati die. Saya betul2 menyesal dengan apa yang dah saya buat. Saya tak berniat apa-apa cume menganggap ianya sebagai satu gurauan. Saya dah mintak maaf dengan die. Tapi saya terima kalau die tak maafkan saya sekalipun. Because I think I don't deserved for it. Tapi satu je saya nak die tahu, saya benar2 menyesalinya dan saya benar2 terluka selepas ape yang dah saya buat dan cakap pada die. Saya tak pernah rase macam ni. Sakit sebab saya dah lukakan hati die.

* AA, i am really sorry. I don't know quite how to make things better between us right now. I can start by saying I AM SORRY. I really am :'( *

Wassalam.

Rasa lega bile nangis dalam toilet.

No comments:

Post a Comment