Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 2 January 2012

Entry Tahun Baru.

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah. Dah masuk tahun baru 2012 akhirnya tapi harap2 masih belum terlambat untuk saya wish Selamat Tahun Baru buat semua :) Ehem2, I am still 21 okayy? :D Kesianlaa pada yang lahir 1st Jan kan, umur dorang makin bertambah hehe. Saya still rase muda wahhh! :D Gurau je k :p Hmmm, actually saya belum ade mood nak menulis entry tapi curik masa ckit sebab bosan gak asyik mengadap buku and notes je. Mata pun dah keluar abjad je hahaha. So, for a while, tak salahkan saya blogging kan? Okayy, start dari tahun ni, no more 'aku'. Tapi 'saya'. Tu lagi sopan sebenarnya lagipun, kat luar, jarang sangat saya bahasakan diri dengan 'aku' selain dari kawan yang benar2 baik (BFF). With the others, lebih selesa membahasakan diri dengan nama sendiri je :)

Nothing much to say here. Just for sharing. Yesterday night , I talked to someone. To AA actually. Seriously, I was happy on that time and I was excited ! Poyo tak? Hehehe. It is wrong for us to talk with someone that comfort us? Dari nak cakap dengan orang yang selalu sakitkan hati kite, so lagi beribu2 kali baik bercakap dengan orang yang selalu senangkan hati kite. Takdela membazirkan kredit. Woahhh ! Tapi saya takdela mengaitkan sesape yang menyakitkan hati tu. Takde sape sebenarnya ;p

Hmmm. There was a lot of things and issues we had talked about. Study, final exam, new year, and I was also asking about his family. It was quite good because sedikit sebanyak I got know him a little bit, about his state, Sabah and his ethnic. Mentang2 tengah study CTU553 hahahaha. But the best thing is, when I heard the way he talked, I always love to laugh because he seems read a dialogue or script in a drama. Jangan marah AA :) Tapi saya tetap suke dengar die bercakap. For me, he is not a hypocrite person. He's always be the honest man in the world. Kalau ade award, memang dah lame saya bagi kikikiki. 

Apepun, for this time being, saya selesa berkawan dengan die. Ya Allah, selama ni saya tak pernah suke berkawan dengan sesape macam ni sekali terutama lelaki but he's really comfort me. Thanks a lot AA. Hmmm, walaupun terpaksa menjawab berbagai-bagai spekulasi tentang saya dengan awak, saya hanya mampu tersenyum dan I said 'we are just friends'.. Saya ni perempuan, takkan nak cakap lebih2 pulak, kan? Nanti orang cakap saya ni terhegeh-hegeh pulak. Yang penting, saya tak kacau hak orang. Tak rampas milik orang, kan? :D

I need to stop here. Housemates dah menjerit-jerit suruh makan. Maklumlah sehari suntuk saya berkurung dalam bilik ni. Malam ni nak kene sambung study lagi dan lagi. AA ! Study pleaseeee. Pleaseeeee oke? Spread the lovessss. Bye everyone !

Wassalam.


2 comments: