Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 22 February 2012

I did my best. Alhamdulillah.

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah. Baru dpt updatekan blog. Bile start cuti sem, dok umah ni, memang susah nak online. Kalau nak online, terkejar kejar pegi CC. Ni pun dpt online sbb adik pinjamkan BB dari kawan die. Saya online ni pun disebabkan nak check result. Alhamdulillah. Syukur sangat2 walaupun lari dari target nak Dean List. Lagi sikit je nak DL tp tetap bersyukur dengan kemampuan dan usaha sendiri. Target nak naikkan pointer berjaya jugak. Alhamdulillah, I did my best. Berkat doa ma abah, diri sendiri, Allah makbulkan salah satu target saya. Terima Kasih Allah. Kepada kawan2 saya, tak kirala DL ke tak ke, tahniah jugak saya ucapkan. U did the best, We did our best. Usaha tu penting. Allah bagi ape yang setimpal dengan usaha kite jadi bersyukurlaa kawan2 :) Ma tengok result td, ma tnye DL ke tak. Tapi ma tetap bersyukur, sebab dpt naikkan pointer.Ma ckp usaha lagi. Tu yang penting. Terima Kasih Ma. 

Oke, dah cakap pasal result, tak lame lagi nak masuk belaja balik, untuk sem5 pulak. Ade lagi 2 sem, sem 5 dan sem 6. Fuhh, tak lame dah nak habiskan degree ni. Hmmm, 2hb nanti dah kene turun KL. For the 1st time, naik flight dengan kakak, adik dan anak buah. Hehehe. Excited jugak sbb 1st time. Biarla org nak ckp batak ke ape, yang penting, I get the chance ! :D Kene pegi awal sebab majlis kawen cousin 3hb tu. Majlis reception kat Dewan Guthrie kat SA. Akad nikah kat umah je. Saya doakan majlis berjalan dengan lancar dan yang penting, masjid yang dibina akan berkekalan hingga ke hujung nyawa. InsyaAllah mudah-mudahan. Kawin lagi kan? Hehehe. Okelaa, I need to stop here. Wait for my next entry oke? :D

* Terkejut bile bukak2 fb, ramai kawan2 sek even cousin pun dah tunang, kawin, dpt baby. Saya bile pulak eh? Hmmm. Jodoh tu rahsia Allah kan? Sabar oke SGT? :) *


No comments:

Post a Comment