Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 20 May 2012

Meh Nak Cter.

Bismillahirrahmanirrahim.

Haaaa. Meh meh nak cter. Tetibe hari ni ade mood untuk bercerita pulak. Bukan cerita dongeng oke? Cume nak cerita tentang semua bende yang dah jadi dalam minggu ni. Actually, semalam baru je habis handle event yang boleh dikatakan besar jugaklah. Yela, bile melibatkan ramai pihak, besar la jugak kan? Hihihi. Memang agak rumit nak organize dan handle event nih. Kalah nak handle majlis kawen Scha Awal tau ! Cehhh ! Koyaaaa laaa. Hahaha. Anyway, alhamdulillah. Syukur dipanjatkan pada Allah S.W.T di atas keberkatan dan kemudahan yang telah diberikan sepanjang majlis berlangsung sebelum, semasa dan selepas :)

Many conflicts happened but we all faced it in professional way dek kerana ini dibawah Professional Development course kan. Hihihi. Bertikam lidah, berlainan pendapat, kekangan masa dan byk lagi cabaran2 yang kami semua kene lalui sepanjang organize event ni dari awal2. Its such a normal thing laa. Takde yang sempurna kan? Tapi saya sebagai salah seorang Biro F&B, mengucapkan jutaan terima kasih pada semua yang terlibat untuk event nih. For speakers, participants, singer, organizers and especially Puan Azah yang byk sgt beri kerjasam dan tunjuk ajar. Marah2, menangis, tertekan tu mmg dah adat bile bekerja. Bohongla kalau takde yang tak tertekan. Tapi nak taknak, kene belajar dari kesilapan. That's the important part :)

Sebagai wakil F&B jugak, saya menyusun jari tangan untuk memohon maaf jika ade sebarang kelakuan atau kata2 yang kurang enak didengar secara tidak sengaja atau sengaja pada sesiapa je. Anggap je ia berlaku dalam keadaan saya tidak sedar. Macam raya pulak. Hahaha. Truly from my bottom of my heart, Maafkan Saya. Saya sudah berusaha dan buat yang terbaik untuk memuaskan hati semua pihak terutama guests yang datang. Kalau makanan tak sedap, maafkan la ye. Pada organizer terutama F&B Department, maafkan saya jika sebarang masalah yang jadi tu buat anda tertekan or whatever k. 

Ape yang penting, KERJASAMA :) Cume ingin saya tekankan kat sini, pentingnya perbincangan yang berhemah dan perlunya menjaga sensitiviti orang lain. Kalau kite tak hormat perasaan orang, macamne orang nak hormat perasaan kite kan? To whom may concern laaa. (Takde kaitan dengan group C hehe). Pape pun, buang yang keruh dan kotor tu, kite ambik yang jernih dan bersih je oke? 


* Terima Kasih to all the classmates A & C. Love you guys and girls :) 
Impression Is Power ;D *


No comments:

Post a Comment