Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 3 October 2011

Suka.

Bismillahirrahmanirrahim.

SUKA. SUKA. SUKA. YA ! SAYA SUKA DIA. SUKA TENGOK DIA. SUKA MESEJ DIA. SUKA TENGOK GAMBAR DIA. SUKA TENGOK MUKA DIA. HAHAHA (gelak nakal)

biarlah. ini je cara untuk aku senangkan hati aku. aku takde sebab lagi nak sedih. nak ingat benda lepas. sekarang, hidup aku untuk diri aku dan  family aku je. untuk dapat apa yang aku nak. aku tak nak kesah. taknak ambik kesah lagi tentang orang2 di masa lepas aku yang pernah menyakitkan hati aku. aku cume SAYANG apa yang aku ada sekarang. untuk masa lepas, I got to go. I dont want to see you anymore okayy ! for my future, I love You more & more. Glad to see you soon ! (cam gedik je). Whatever. Who cares, right? :p


* DIA merujuk pada someone. BIARLAH RAHSIA bak tajuk lagu kat blog aku ni hehehe ;D *


Si Gadis Tabah mengundur diri. Selamat Malam ! Semoga hari2 esok lebih membahagiakanku Amin~~


No comments:

Post a Comment