Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 6 October 2011

Berubah.

Bismillahirrahmanirrahim.

Aku tak tahu kenape lately ni ase malas sangat nak update blog ni. Bukannye takleh online kat umah ni tapi sebab aku sedikit kemalasan nak bukak laptop, nak bukak blog ni dan update. Kalau aku online pun, aku bukak FB je. Ataupun kalau ade assigment yang kene buat. Aku rase online bukanlah aktiviti yang aku suke macam dulu lagi. Yaaa, online pun takde pape kan. Bukak FB pun boringg. Ade je yang mesej aku, yang chat padahal tak kenal pun. Mintak no fhone lagi. Entah pape. Huh ! Tolonglaaa. Kenal pun tak, cukuplah sekadar awak2 ade dalam list friends saya lam FB yee. Takyah lebih2. Ni bukan kisah Cinta Muka Buku nak kenal2 nak usha2 HAHAHA.

Alhamdulillah akhirnya hari ni, petang ni aku rajin jugakk nak update blog. Rase nak menulis pulakkk hehe. Nak jadi lecturer, kenela rajin menulis kan? Nanti nak buat research lagi (poyo je) hehee. In matter what, cita2 dan impian aku nak jadi Academician wajib ditunaikan insyaAllah ku berdoa Allah permudahkan jalanku amin ya rabbal alamin~~

Aku kenelaa berubah dari seorang yang malas kepada yang rajin. Aku dah tak boleh jadi macam dulu, study last minute, banyakkan online je and etc. Sekarang aku nak kurangkan habit2 yang kurang baik dan tidak berfaedah tu dengan habit2 dan aktiviti yang lebih berfaedah dan tidak membuang masa aku. Aku nak banyakkan masa dengan study. Tambahan sem ni banyak case study yang kene buat, and I need to do a lot of researches to complete them. Sekarang baru aku tahu macamne keje student yang nak ambik Master tapi bezanya student Master lagi banyak kene buat research. So start from now, I need to being used all of this to face more challenges in the future Yeahhh ! ;D

                            InsyaAllah I am trying and doing my best right now :) 

Cakap pasal berubah, aku dah ubah lagu utama dalam blog ni. Ecece. Sebab aku suke sangat lagu Nera ni. Betul2 menyentuh hati dan perasaan aku. huhuhuhu. Tiap kali bukak you tube mesti nak dengar lagu ni hehe.

Alamak, dah masuk waktu Maghrib. Si Gadis Tabah undurkan diri dulu. hehee. InsyaAllah blog ni akan diupdate jika saya mempunyai kelapangan yang sangat luas. Study Study Study Smart Okayyyyy ! Assalamualaikum ~~



*rindu setengah mati kat family. dan jugak kat Hariz Azfar Ukail :'(


No comments:

Post a Comment