Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 9 July 2011

Saya Budak Baru Belajar.

Bismillahirrahmanirrahim.
Entry yang pertama untuk blog yang berjaya aku hasilkan akhirnya. Alhamdulillah. Dah lame berhajat nak buat blog tapi masa tak mengizinkan aku. Maklumlah bile ade blog kenelah rajin2 update. Tambahan lagi, aku bukannya pandai sangat bab2 blog ni. Tapi atas berkat usaha aku sendiri tanpa mintak tunjuk ajar seorang pun, at the last, berjaya jugakk akhirnya. Aku berharap dengan adenye blog ni dapat aku berkongsi segala ilmu dan info yang bermanfaat sesama kita. Bukan sekadar tempat untuk meluahkan perasaan aku tetapi aku lebihkan dengan ilmu2 yang bermanfaat untuk dikongsi. Jika ada salah dan silap, mohon aku dimaafkan. Aku hanya insan biasa yang kerdil disisiNya dan penuh dengan khilafnya.

No comments:

Post a Comment