Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 10 July 2011

Malam Yang Sunyi & Dingin.

Bismillahirrahmanirrahim. 
Skrg dah pukul 1 lebih. Mata dah mengantuk tapi tetiba ase nak menulis hehe. Kadang2 time ni laa org layan perasaan sorang2 kan. Termasuklah aku. Tapi sebagai manusia, kita janganlah sesekali lupa, yang kita masih ada Dia. Dia Maha Mendengar setiap rintihan umatNya. 
Kembalilah padaNya. Mintaklah dariNya kekuatan untuk menghadapi setiap dugaan dan pahit getir hidup ni. Kalau aku rase sedih, cara yang terbaik yang aku buat, aku ambik wuduk dan aku tunaikan solat sunat hajat dan baca Al-Quran. Alhamdulillah itu je yang dapat menghilangkan segala perasaan sedih dalam hati aku.  Jadi, sama-samalah kita amalkan yee.
Aku harus berhenti disini. Masa cemburu agaknya hehe. Sebelum tdo jgn lupe bace doa Bismikallahumma ahya waamut dan mengucap dua kalimah syahadah. Mane tahu kite akan mati dalam tido. SesungguhNya mati itu pasti dan bila ia datang, tiada siapa yang dapat menghalangnya kecuali Yang Di Atas.
 Takabballahaminkum. 

No comments:

Post a Comment