Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 11 September 2012

Tak Suke Tak Pe.

Bismillahirrahmanirrahim.

As salam semua! Hye! Hari ni hari pertama sy masuk semester yang baru, semester akhir di tahun yang akhir. Wahh tak sabar nak habis belaja! InshaAllah akan lebih rajin belajar dan dapat result yang cemerlang once graduate nanti. InshaAllah ameen :')

Anyway, untuk entry kali ni, cume nak berpesan pesan je. Sy menulis belog ni bile saya rase nak menulis something tak kira la ape saje topiknye. Yang penting tak mengutuk dan memburukkan mane2 pihak pun. Sy  mohon maaf jika ada tulisan entri2 sy menyinggung hati mana2 pihak yang membaca setiap entri belog sy ni. Terima Kasih kerana melawat dan sudi bace even anda tak suke :)

Sy tak menghalang sesiapa pun untuk visit dan bace belog sy sebab ia mmg untuk dibaca hehe. Kalau tak suke, takpe. Sy tak kesah. Sy oke saje. Malah sy terima setiap komen, atau teguran yang diberikan. Terima Kasih ye. Ini bermakna ade yang masih nak bace belog sy yang tak seberapa ni. Apa yang ingin sy tegaskan kat sini, berdasarkan salah satu komen di ruang chat yang ade mempersoalkan mase sy menghabiskan dgn on9. Untuk saudari Puan Jannah kalau tak silap sy, sy on9 dan update belog mengikut kesesuaian dan kelapangan masa sy. Bukan sentiasa 24jam mengupdate belog. Since sy masih lg bergelar pelajar, byk lg masa sy untuk belajar, Puan, bukan hanya mengupdate belog. Tapi tak mengapa, sebarang teguran sy terima dengan hati yang terbuka. Sesungguhnya yang baik tu datang dari Allah s.w.t dan yang sebaliknya adalah dari kekhilafan sy sendiri  :) 

Terima Kasih semua. Teruskan membaca belog saya. Peace oke? Wassalam. :')


2 comments:

  1. biaselah.. bukan kite leh puaskan ati semua org.. haish org duk berblog pon ade isu.. xpaham org zaman skrg.. ade je isunya. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu..biaselaa name lg manusia. malas la nak pk hehe. let them be. yg penting kite tak sakitkan hati sesape :)

      Delete