Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 11 July 2013

Just For You..

Bismillahirrahmanirrahim Assalam!

Ehhheemmmm! Hello there? Hye Awak :) Awak sihat? Hope u doing fine there, even without me but I'm always here for you. Yes, just for you :)  Awak, malu nak ckp sini actually. Takpela, hope awak bace laaa. Hehehe. Awak, saya nak ucap terima kasih banyak-banyak sebab sampai sekarang awak selalu ade dengan saya tak kira susah tak kira senang. Saya tahu awak jauh, mungkin ni salah satu dugaan kite, jauh dari mata tapi inshaAllah akan selalu di hati...:)

Saya nak ucap terima kasih di sepanjang perkenalan kite ni, awak banyak mengalah dan banyak buat something that unexpected. Thanks a lot, Awak ;') Saya tak boleh tulis byk2 nanti jadi hot news plak. Hehe. Nanti kite sambung kat mesej okayy? Just want you know that I'm always here for you. Any matters, anywhere, InshaAllah...

Do take care of yourself..Jaga kesihatan...Jgn demam2 lagi k? InshaAllah jika ade rezeki, jodoh dipanjangkan, kite jumpe lagi.... Saranghae, my A :)


Lots of Love,
Me :D


This is for you...:)

Once again, I'm thinking about, taking the easy way out..
But If let you go,  I will never know what my life would be, holding you close to me..
Will I ever see you smiling back to me, how will I know if I let you go....


Thank you for reading, Awak ! Bye wassalam...:)))


No comments:

Post a Comment